maanantai 30. toukokuuta 2011

In My Pocket

(IHANAA 50 lukijaa jo! Kiitos:D)

Ensimmäinen kesälomapäivä aloitettu! Ulkona on aika synkkä sää, mutta toivottavasti selkenemään ennekuin lähden kavereiden kanssa kaupungille. Tä viikko mulla on vapaata ja sitten alkaa kesätyöt... mua vähän jännittää mennä sinne, koska en ole kauhean hyvä tekemään mitään ruokaa tai kahvia.

Tässä on vähän mun torstain shoppailu kierrokselta ostamiani juttuja. :)


19 euroa Spirit Storesta
 Toi mekko oli mulla myös päättäreissä perjantaina. Olisin ehkä voinut ottaa jotain vähän värikkäämpää päälle, mutta musta toi oli nätti ja muutenkin masensi kun koulu loppui... not.

Toppi carlingsilta 14 euroa, sinnekki mulla oli lahjakortti ja viimeinen päivä lähestyi uhkaavasti, niin oli pakko käydä ostamassa jotain.
Ostin Gagan uuden levyn itselleni vähän myöhäiseksi joululahjaksi. Sain jouluna lahjakortin ja nyt päätin sitten viiiimein sen tuhlata. Mun suosikki kappaleet on tosta levyltä Bad Kids sen sanojen takia. Pidin myös End of glorysta ja Coverment Hookerista. Parista kappaleesta en kauheasti välittänyt, kuulosti aika samalta. :D Yhden kansi lehden kuvan innoittamana tuli kauhea hinku  taas värjätä tukka vaaleenpunaseksi.. joten värjäsin osan pidennyksistä taas. Enkö mä ikinä pysy kahta kuukautta kauempaa yhdessä värissä? >.< 

Perjantaina oltiin Veeran kanssa kuvaamassa... ja tältä me näytettiin kun lähdettiin metsään. Tais lenkkeilijät vähän pelästyä. Saatiin aika paljon hyviä kuvia :)
Nyt alan treenailemaan paria kappaletta ja toivon että tä blogger alkais pian taas toimimaan...

Tässä vielä Milowin ihana uus kappale josta mulla tuli hirveen kesänen olo kun kävelin eilen lenkillä sateen jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti