perjantai 20. toukokuuta 2011

The Chronicles are so misleading

Viime viikonloppu meni kokonaan tv:tä katsellessa. :D Olin lauantaina Sinillä ja Heidillä Veeran kanssa katsomassa euroviisuja ja oli kyllä tosi kivaa. Mun suosikki oli tietty Suomen Paradice Oskar ja Irlannin ihanat duracell kaksoset. :D En voi tajuta miksi Suomen kappale ei sijoittunut paremmin! Voittaja kappale taas ei ollut yhtään mun mielleen, en muista edes miten koko kappale meni tai mistä se kertoi... no aina ei voi mennä oman maun mukaan. Oliko teillä suosikkeja? :)

HYVÄ SUOMI! Täytyy kyllä sanoa että oli komea ottelu sunnuntaina! Maanantaina juhlistettiin sitten voittoa Turun torilla, vaikka olikin aika kylmää eikä ääni oikeen kuulunut, no mitäs pienistä.


Löysin kaapista vanhoja kenkiä ja musta noi on aika söpöt, voisin varmaan joskus käyttääkkin.


Jedwardista tulee vaan äärettömän
 hyvä mieli! 8D Mä jopa tunnistan noi kasvoista kumpi on kumpi. Jäädytin tätä varmaan tunnin ja hymyilin senkin jälkeen vielä pitkään. Tä soi  mulla nytkin kun kirjoitan tätä, tekis vaan mieli tanssia ja hyppiä. XD


Oon taas alkanut kuuntelemaan pitkästä aikaa crystal castlesia ja pakko sanoa et tä musiikki on vaan niin koukuttavaa! Noi on ilmeisesti tulossa Helsinkiin joskus tässä lähiaikoina, mutta valitettavasti mun ikä ei vielä riitä. Tä on vaan niin hypnoottista! Suosittelen tän alice practicen tahtiin imuroimista.. :D

Tänään lähden leijonajuhliin katsomaan poikaa Turun jokirantaan vai missä ikinä se pidetäänkään. Enää mulla yksi viikko tän jälkeen koulua ja sitten alkaa KESÄLOMA ja kesätyöt. :D Meen yhteen kahvilaan tekemään leipiä, voitte tulla sinne syömään mun tekemiä herkkuja jos uskallatta;)
Huomenna tai tänään värjään taas vähän tukkaa ja yritän ottaa kuvia. Miks en ole vieläkään otettua yhtän sän kunnollista kuvaa mun uudestä pehkosta!? Vaikka värit nyt ei paljoa ole muuttunut niin silti.
Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti