lauantai 26. maaliskuuta 2011

Olisipa aikaa

 Ensiksi, sain kesätyöpaikan! En oikein ole vielä selvillä milloin ja mitä teen, mutta ainakin se on varmaa! :D Eli siis laitoin hakemuksen siihen Turun kesätyö juttuun ja mua onnisti. Onni ei jäänyt mun viikossani tähän, vaan sattui pari muutakin tosi piristävää juttua. Ensiksi pääsin hygieniapassin läpi vaikka luulin ihan tosissani että mun haaveet sen suorittamisesta olis aika turhat, mutta onnistuin! Perjantai oli muutenkin äärettömän ilostuttava päivä. :--D Ensin matiikan kokeet meni täysin nappiin, ainakin omasta mielestäni ja löysin kadoksissa olevan kirjastokorttinikin.(XD)
Illalla lähdettiin Ellan ja Veeran kanssa Pian luokse, jossa olimme myös viime viikonloppuna. Viime viikolla siellä oli ihan järkyttävästi porukkaa ja ihan liikaa ihmisiä tunki sisään. Nyt oli onneksi vähän rauhallisempaa ja meno oli aika jees, ainakin suurimman osan iltaa. Tanssin  jalkani kipeiksi, enkä halua edes tietää miltä näytin osan iltaa... mutta who cares! Oli hauskaa.

Huomenna olen menossa kouluun... kyllä sunnuntaina. Itsekkin arvostan paljon. :---) Voisin ottaa myös uusia kuvia, koska tällä viikolla en ole ehtinyt(tekosyitä, tekosyitä) ollenkaan kuvailemaan muutakuin kännykkäkameralla.
Olen myös ajatellut uudistaa tätä blogin ulkomuotoa hieman ja käyttää siihen hieman enemmän aikaa kuin tätä alottaessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti