maanantai 7. maaliskuuta 2011

Break Away

Tämä päivä alkoi ihan kamalasti. Heti aamusta huomasin, että olin katsonut lukujärjestyksen väärin(meillä on joka viikko eri järjestys) ja mun pitäisi olla kymmenen minuutin päästä koulussa. Ekalla tunnilla oli tietysti matiikan kokeet ja olin ihan paniikissa ja lähin niin nopeasti kuin pystyin bussiin. En ole kertaakaan tänä vuonna ollut ilman meikkiä koulussa, mutta tänään oli sitten eka kerta. :D
Lisäksi olin saanut eilen 200 euron puhelinlaskun NETIN KÄYTÖSTÄ, vaikka en edes koskaan käy netissä puhelimella. Mulla oli huono mieli siitä, koska äiti sanoi että mun täytyy maksaa se itse. :/ Millä rahoilla? Okei kyllä mä sen ymmärrän, en mäkään haluaisi kenenkään muun nettilaskuja maksaa... onneksi toi lasku saadaan ehkä nyt selvitettyä.
Lisäksi meillä oli yhteishaku ja olin niin kiukkuinen ja väsynyt, että melkein laitoin Tornion lukion ensimmäiseksi.

Raitiovaunuilla on niin ihana vaiheeksi kulkea. :D

Viime lauantaina olin Iidiksen ja Veeran kanssa Helsingissä. Ekana me mentiin TH vuosipäivämiittiin. Kokoonnuttiin ensin Jäähallilla ja sieltä mäkkiin. :D Lähdettiin aika nopeasti sieltä sitten takaisin keskustaan shoppaamaan.
 Löysin tasan yhden paidan, enkä mitään muuta. Paita on kyllä söpö. Käytiin myös perinteisesti (XD) syömässä ben&jerry'sillä jätskiä. Nähtiin myös meidän lempi carrols tarjoilia Daniel <3

Kuvat on otettu mun kännykällä, joten laatu on aika mitäänsanomaton.
Lauantaina tuuli tosi kovin ja sai ilman tuntumaan paljon kylmemmältä kuin oli asteita. Seuraavaksi pääsen varmaan Helsinkiin keväällä tai kesällä. :/
               Ah, monkin pukkarit on niin ihania. :D

   Lauantai oli kuitenkin tosi kiva päivä ja tuli ihan mieleen viimevuosi, kun olimme Iidiksen kanssa samoihin aikoihin Helsingissä. :--) Nä päivät on aina kivoja ja en jaksa oottaa koska mennään taas seuraavaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti