maanantai 10. lokakuuta 2011

oh why

Pidin tässä vähän postaustaukoa!  Bloggeri ei päästänyt mua enään sisään tolla sähköpostilla, joten en oo edes päässyt lukemaan muiden blogeja. :( Pitäis nyt yrittää vähän muuttaa tän ulkoasua, koska tä ei nyt yhtään miellytä mun silmää. Oon kyllä sen verran avuton mun surkean kuvanmuokkausohjelman takia että ei siitä voikkaan tulla mitään kovin upeaa.
Jos muuten teillä on blogeja joita voisin alkaa lukea niin vois toki linkittää. Nyt kun sain tän toimimaan niin olis kiva saada syksyyn uutta luettavaa.


Joo tosiaan en nyt viitsi alkaa kirjotella kaikkea mitä oon tehnyt. Aloitin nyt ekaa vuotta lukiossa ja oon kyllä tykännyt olla siellä. Ei tunnu yhtään niin raskaalta, vaikka moni pelotteli että lukiossa olis paljon vaikeempaa. Mun ekassa jaksossa oli kyllä aika pitkät päivät, melkeen joka päivä kahdeksasta neljään, mutta hyvin selvisin! :D Ei koulusta sen enempää, se vie ihan tarpeeksi aikaaa muutenkin.

Tä oli vaan tällainen olen hengissä postaus ja nyt alan taas päivittämään enemmin. Ihanaa kun ei ole lukijoita kuitenkaan hävinnyt vaikka elokuussa viimeksi postasin, kiitos siitä! :)
Jos teillä olis jotain postausehdotuksia tai jotain kysyttävään niin let me know!

8 kommenttia:

  1. sun hiukset on ihan täydelliset ja jes vihdoinkin oot päässy takas postailun pariin ja toivottavasti postailet nyt vähän useammin! :-)

    http://ellas-little-world.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Sul on kyl tosi upeet hiukset ja hyvä blogi! :) Olis kiva jos kirjottelisit enemmänkin.

    http://disasterinthecloudcastle.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. aa noi sun uudet hiukset ;__;♥ mutta hei meizilläkin on blogi , jos kiinnostaa ; http://www.candysfromstranger.blogspot.com/

    hih , se on kiva välil nähdä teitä turussa :3

    VastaaPoista
  4. ella ~ oi kiitos paljon♥ Joo nyt alan taas postailemaan useemmin, kun sain tän kerran toimimaan. Käyn vilkasemassa sun blogia:)

    cirneklia ~ Kiitos paljon!♥ Nyt alan taas postailemaan useemmin. :) Käynpä lukemassa.

    Ilona ~ Oi kiitos:) Juu käyn lukemassa! Suokin on kiva nähdä aina välillä♥

    VastaaPoista