perjantai 29. huhtikuuta 2011

Here we are living it up





Pääsiäisloma meni melkein kokonaan kotona Turun perukoilla oleillen. :D Jotain meidän sukulaisia tuli pohjoisesta käymään ja perjantaikin menkin kokonaan siivotessa. Siivosin kokonaan mun vaatehuoneeni, mitä en ole koskaan tehnyt ja siksi sen järjestelyyn kului noin 5 tuntia, mutta se kannatti! Löysin vaikka mitä, kauan sitten ostettuja vaatteita, RAHAA, kaikkea hyödyllistä rojua (mitä en kuitenkaan tarvitse missään.) ynm. Vaatteita löysin ison kasan ja olisin voinut tehdä kokonaisen postauksenkin niistä mitkä tuntuvat nyt ihan uusilta.
Muuta hyödyllistä en sitten koko lomana tehnytkään, kavereita näin sunnuntaina.

Oon yrittänyt siirtää kännykästä Enriquen keikalta otettuja kuvia ja nyt onnistuin. Nä on kyllä sen verran huonolaatuisia, että en viitsi tehdä niistä kokonaista postausta.. :s


Hitto mä rakastan ton naisen ääntä. Koko pääsiäisloman jäädytin näitä kappaleita ja toi ääni on vaan niin jumalainen että ei voi olla muutakuin kateellinen! Tässä kappaleessa on niin ihana syön sinut elävältä- meininki, oon rakastunut! :D

Tä uudempikin on hyvä, vaikka on aika paljon eri tyylinen kuin tuo vanha tuotanto. Onneksi toi ääni on pysynyt samana. :D

Mulla alkoi nyt etäviikko koulusta, eli siis järkyttävä määrä kotona tehtäviä tehtäviä. Ajattelin tehdä ne pois alta jo heti sunnuntaina ja maanantaina niin koko loppuviikko olis ihan vapaa. Loppuviikolla käyn kampaajalla ja toivon että lähtis paljon tukkaa päästä :D Tä mun juurikasvukin alkaa jo pian näkyä häiritsevästi niin hyvään aikaan pääsen senkin taas värjäämään.

 Nyt tänään alottelen lomaa ja menen illalla kavereiden kanssa jokirantaan! Pitäkää kaikki hauska vappu:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti